Reklamácia a vrátenie tovaru

Nezodpovedá zakúpená náplň vašim očakávaniam? Pokiaľ máte dôvod na reklamáciu, obráťte sa na nás bez váhania. Reklamácie riešime obratom a vždy hľadáme riešenie, ktoré vám bude maximálne vyhovovať.

Vaša spokojnosť je pre nás prioritou – pri značke TOREX® to nie je len sľub, ale záväzok.


Reklamácia tonerov TOREX® – rýchlo a bez starostí

Reklamácia tonerov TOREX® je jednoduchá a maximálne pohodlná. Po nahlásení závady a starostlivom zabalení produktu už nemusíte nič riešiť – spravidla hneď nasledujúci pracovný deň dorazí nový toner priamo k vám.

Ako prebieha reklamácia:

  • Kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 +421 948 011 365, e-mailom alebo cez online chat. Na základe vašich údajov zariadime bezplatný zvoz reklamovaného produktu.
  • Pre úspešné vybavenie reklamácie nám zašlite:
    - 13miestny identifikačný kód produktu,
    - kontrolný výtlačok s viditeľnou závadou (šmuhy, chyby tlače),
    - stavovú stránku tlačiarne (tzv. MML status),
    - foto chybové hlášky (ak tlačiareň netlačí),
    - foto poškodenie (v prípade mechanického poškodenia počas dopravy – toner nevkladajte do tlačiarne).

  • Reklamovaný produkt starostlivo zabaľte, voľný priestor vyplňte (napr. papierom) a zaistite produkt proti možnosti vysypania alebo vyliatia obsahu tak, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Ak nebude produkt dostatočne zabalený a zaistený, nemusí byť reklamácia uznaná. V prípade viacerých kusov ich vložte do jednej krabice.
  • Na základe podkladov vám obratom pripravíme nový produkt za pôvodnú cenu. Po vyhodnotení reklamácie vám bude vrátená čiastka v plnej alebo pomernej výške podľa zákonných podmienok.
  • Ak ste tonery TOREX® zakúpili prvýkrát, máte nárok na úplne bezplatnú výmenu za nový kus.
  • Nový produkt aj zvoz reklamovaného tonera zaistíme spravidla nasledujúci pracovný deň – balíček iba odovzdáte kuriérovi a prevezmete nový toner.*

*Nové tonery vám môže doručiť buď rovnaký, alebo iný kuriér ako ten, ktorý vyzdvihne reklamovaný tovar.

Reklamácia originálnych tonerov a atramentov

Pri reklamácii originálnych náplní je nevyhnutné dodať kompletné podklady špecifikujúce závadu – tieto informácie sú vyžadované samotnými výrobcami pre riadne posúdenie reklamácie.

Ako postupovať pri reklamácii:

  • Reklamovaný produkt starostlivo zabaľte, voľný priestor vyplňte (napr. papierom) a zaistite produkt proti možnosti vysypania alebo vyliatia obsahu tak, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Ak nebude produkt dostatočne zabalený a zaistený, nemusí byť reklamácia uznaná. Ak reklamujete viac kusov, uložte ich do jednej krabice. Do balíčka nezabudnite priložiť vyplnený reklamačný formulár, v ktorom uveďte:
    - číslo faktúry alebo objednávky
    - typ tlačiarne
    - sériové číslo tlačiarne
    - podrobný popis závady
  • Pre doloženie závady priložte nasledujúce podklady:
    - kontrolný výtlačok s viditeľnými chybami (šmuhy, pruhy a pod.)
    - výtlačok tzv. stavovej stránky (MML status) s počtom vytlačených strán a stavom náplní
    - v prípade chyby po vložení tonera zašlite emailom foto chybové hlášky z displeja tlačiarne
  • Zásielku s reklamáciou označte viditeľne nápisom REKLAMÁCIA, uveďte kontaktné údaje odosielateľa a zašlite na adresu:

    TorexTonery.sk 
    Reklamačné oddelenie
    Námestie osloboditeľov 87/23
    031 01 Liptovský Mikuláš

    Upozornenie: Neoznačené zásielky môžu byť omylom zaradené k ekologickej likvidácii prázdnych náplní a reklamácia nebude zahájená.

  • Po obdržaní zásielky vám zašleme potvrdenie o prijatí reklamácie a zahájime reklamačné konanie.

Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy

Objednali ste omylom nesprávnu náplň? Nevadí. Zakúpený tovar môžete na základe zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu – za predpokladu, že je v neporušenom originálnom balení. Toto právo sa vzťahuje iba na spotrebiteľov (teda nákupy bez uvedenia IČO).

V súlade s vyššie uvedeným zákonom a vzhľadom na charakter predávaného sortimentu - náplne do tlačiarne - nie je možné tento druh tovaru vrátiť pokiaľ bol porušený ochranný obal toneru (tzv. airbag), toner bol použitý alebo vykazuje známky používania.

Ak spĺňate podmienky na odstúpenie, priložte k zásielke vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy.

Chcete vrátiť originálny tovar s porušeným vonkajším obalom, ale neporušeným vnútorným obalom (airbagom)? Kontaktujte nás – vďaka spolupráci s partnermi môžeme ponúknuť odkúpenie za 30–70 % ceny. Radi pre vás nájdeme najlepšie riešenie. Ozvite sa nám.

Pre produkty TOREX® ponúkame možnosť vrátenia do 14 dní aj s ďalšími výhodami a garanciami. Viac sa dozviete tu.

Dokumenty k stiahnutiu

  • Reklamačný formulár na reklamáciu originálneho tovaru DOC PDF
  • Formulár na odstúpenie od zmluvy DOC PDF


Nenašli ste, čo ste hľadali?